Evaluatieformulier Trainer Organisatie Naam Opleiding In welke mate zijn deze doelstellingen door jou als trainer bereikt? In welke mate zijn deze doelstellingen door de cursisten bereikt? In hoeverre waren de persoonlijke leerdoelen van cursisten voor jou helder? In welke mate zijn de persoonlijke leerdoelen van cursisten behaald? Indien niet behaald, waarom niet? Cijfer opleiding 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Cursisten Wat kun je zeggen over de motivatie van cursisten bij aanvang van de opleiding? Wat kun je zeggen over de motivatie van cursisten gedurende de opleiding? In hoeverre hadden cursisten het juiste ingangsniveau voor deze opleiding? Hoe beoordeel jij de houding van cursisten in het kader van het bereiken van hun persoonlijke doelstellingen? Hoe was de interactie tussen jou en de cursisten? In hoeverre was er verschil tussen Routzers en niet-Routz deelnemers als het gaat om motivatie, houding en gedrag, voorkennis e.d.? In welke mate beheersten cursisten de kennis van voorgaande opleidingen? In hoeverre brachten cursisten praktijksituaties in? Zou jij op basis van de ervaringen met deze opleiding en cursisten advies hebben voor aanvullende opleidingen? Zo ja, rondom welke thema’s? Zou jij op basis van de ervaringen met deze opleiding en cursisten advies hebben voor aanvullende onderwerpen in deze opleiding? Zo ja, welke onderwerpen? Zou jij op basis van de ervaringen met deze opleiding en cursisten advies hebben t.a.v. selectie van en/of intake met cursisten? Zo ja, welke? Cijfer cursisten 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Trainingsruimte Wat vond je van de diverse trainingsruimten (Diemen, Echt, van der Valk)? Cijfer trainingsruimte 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Aanbevelingen/advies Praecellenti streeft naar voortdurende verbetering van haar dienstverlening. Wat kan Praecellenti doen om de scores uit de verschillende rubrieken te verhogen? Time is Up! Time's up