Evaluatie klanttevredenheid Home » Evaluatie klanttevredenheid Evaluatie klanttevredenheid Naam organisatie: Contactpersoon Samenwerking Praecellenti (op een schaal van 1 tot 10) Hoe waardeert u het contact met Praecellenti? 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hoe waardeert u het inhoudelijk kennisniveau van de medewerker(s)? 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hoe waardeert u de communicatieve vaardigheden van de (medewerker(s)? 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hoe waardeert u de kwaliteit van de uitvoering van de werkzaamheden door de medewerker(s)? 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hoe waardeert u de getoonde initiatieven/creativiteit van de medewerker(s) om uw ontwikkelbehoeften in te kunnen vullen? 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hoe waardeert u de reactietijd van de medewerker(s)? 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hoe waardeert u de kwaliteit van de samenwerking met Praecellenti in zijn geheel? 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Eindcijfer samenwerking Praecellenti 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Praecellenti streeft naar voortdurende verbetering van haar dienstverlening. Wat kan Praecellenti doen om de scores in deze rubriek te verhogen naar een 9+? Dienstverlening Praecellenti: onderzoeksfase (op een schaal van 1 tot 10) In hoeverre heeft Praecellenti uw vraagstelling begrepen en goed omgezet naar een opdrachtomschrijving? 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hoe waardeert u het offertetraject? 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hoe waardeert u de uitvoering van de organisatiescan? 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 n.v.t. Hoe waardeert u de uitvoering van de individuele scans? 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 n.v.t. Hoe waardeert u de totstandkoming van het individueel ontwikkelplan? 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 n.v.t. Hoe waardeert u de rol van de Praecellenti begeleiders tot aan de totstandkoming van het ontwikkelplan? 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 n.v.t. Hoe waardeert u het contact met Praecellenti tot aan de totstandkoming van het ontwikkelplan? 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 n.v.t. Hoe waardeert u de mate van de prijs – kwaliteitsverhouding tot aan de totstandkoming van het ontwikkelplan? 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 n.v.t. Eindcijfer dienstverlening Praecellenti: onderzoeksfase 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Praecellenti streeft naar een 9+ in professionaliteit van de netwerkinfrastructuur professionals. Ook in ons eigen handelen streven we naar die 9+. Wat kan Praecellenti doen om de scores in deze rubriek te verhogen naar die 9+? Dienstverlening Praecellenti: opleidingen & trainingen (op een schaal van 1 tot 10) Hoe waardeert u de kwaliteit van de softskill opleiding(en)? 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 n.v.t. Hoe waardeert u de kwaliteit van de technische training(en)? 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 n.v.t. In hoeverre heeft de opleiding(en)/training(en) aan uw verwachtingen voldaan? 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 In hoeverre sluiten de opleiding(en)/training(en) aan bij de praktijk van uw professional(s)? 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hoe waardeert u de kwaliteit van de geleverde opleidingsmaterialen? 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hoe waardeert u de kwaliteit van de trainer(s)? 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hoe waardeert u de rol van de Praecellenti begeleiders gedurende het opleidingstraject (dus zowel voor de softskill als technische trainingen)? 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hoe waardeert u het contact met Praecellenti gedurende het opleidingstraject? 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hoe waardeert u het verloop van het opleidingstraject? 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hoe waardeert u de mate van de prijs – kwaliteitsverhouding van het opleidingstraject? 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 n.v.t. Heeft u de behoefte gevoeld om uw professional(s) gedurende het opleidingstraject af te melden? Indien ja, wat is hier de reden van? Ja Nee Eindcijfer dienstverlening Praecellenti: opleidingen & trainingen 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Praecellenti streeft naar een 9+ in professionaliteit van de netwerkinfrastructuur professionals. Ook in ons eigen handelen streven we naar die 9+. Wat kan Praecellenti doen om de scores in deze rubriek te verhogen naar die 9+? Dienstverlening Praecellenti: administratie & financiën (op een schaal van 1 tot 10) Hoe waardeert u de kwaliteit van de financiële afhandeling? Denk hierbij bijvoorbeeld aan de facturatie. 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hoe waardeert u de kwaliteit van de administratieve afhandeling? Denk hierbij bijvoorbeeld aan bevestigingen omtrent inschrijvingen. 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Praecellenti streeft naar een 9+ in professionaliteit van de netwerkinfrastructuur professionals. Ook in ons eigen handelen streven we naar die 9+. Wat kan Praecellenti doen om de scores in deze rubriek te verhogen naar die 9+? Eindcijfer dienstverlening Praecellenti: administratie & financiën 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Aanbeveling Praecellenti Wat was voor u reden om met Praecellenti samen te werken? Eerdere ervaringen Aanbeveling van een andere klant Kwaliteit Anders, namelijk (vul dit antwoord bij de opmerkingen in) Zou u Praecellenti aanbevelen bij uw relaties? Ja Nee Mogen we contact met u opnemen om de gegevens van uw relaties te krijgen, bij wie u Praecellenti aanbeveelt? Ja Nee Zou u in de toekomst weer dienstverlening van Praecellenti willen afnemen? Zo ja, waarom? Ja Nee Wat onderscheidt Praecellenti volgens u van andere opleiders? Ruimte om in eigen bewoordingen uw ervaringen/ opmerkingen met Praecellenti weer te geven. Time is Up! Time’s up